maandag 1 augustus 2011

Designer for a day, Marianne design

Voor mijn vakantie viel mijn oog op een blogbericht waarin werd verteld dat je bij Marianne design designer for a day kunt zijn / worden. Dat leek mij natuurlijk ook wel wat en ik heb Marianne een mailtje gestuurd, ik wilde ook wel meedoen.
Een weekje later viel er een envelop in de brievenbus van Marianne design,
 het leek wel kerst! In de envelop vond ik het super schattige stempeltje van Marianne design EC0124.
Aan mij de eer om met dit stempeltje een kaart te maken en hier op mijn blog te plaatsen.
Ik hoop dat de kaart in de smaak valt, ik vond het in ieder geval spannend om mee te doen en natuurlijk ook super leuk.
Op de vernieuwde site van  marianne design zag ik dat je je nu op kunt geven als designer of the month, lijkt me ook wel leuk!!!

Groetjes Jolanda

2 opmerkingen:

Aleida zei

Mooi kaartje! Lief dat je dat zo maar kreeg van Marianne.
groetjes,

Scrappingann zei

Lief kaartje, leuk van Marianne dat dat kan, leuk dat je de kans gegrepen hebt.
Groetjes Ann