zondag 18 augustus 2013

Geld envelop

Afgelopen week met verschillende dingen bezig geweest binnenkort is er een meeting in Apeldoorn en daar maak ik wat swaps voor dus daar  ben ik alvast aan begonnen maar die kan ik hier nog niet laten zien want ze zijn nog niet klaar.
 
Voor een feestvarkentje heb ik deze geld envelop gemaakt, geeft een stuk leuker dan een simpel envelopje met geld.
Lijkt me ook een leuk workshop project, niet al te moeilijk dus ook voor de beginnende knutselaar goed te doen.
 
Ik ben er nog niet aan toe gekomen om iets moois te maken met mijn nieuwe spullen die ik de vorige keer heb besteld. wel heb ik nog een heel lief doosje gemaakt , erg leuk om een klein bonbonnetje in te doen of een klein cadeautje.
 
Lijkt het je leuk om een keer een workshop bij jou thuis te organiseren dan neem contact met mij op via cardsandcraftworld@yahoo.com
Heel veel groetjes
Jolanda
 
 
 

Geen opmerkingen: