vrijdag 22 november 2013

Dahlias

 
 
 
 
 
Onlangs heb ik de "regarding Dahlias " stempelset gekocht. In het begin zag ik er niet zo veel in maar toen ik op Pinterest ging kijken zag ik de mooiste kaarten voorbij komen en moest deze set natuurlijk ook op mijn verlanglijstje.
Ik heb er 2 10x10  kaartjes mee gemaakt in de kleuren calypso Coral en pool party.
Het leuke van Stampin' Up! inkt en cardstock is dat je inkt en cardstock op elkaar af kunt stemmen, met 1 kleur maak je dan een mooie kaart.
De tekst heb ik in Crumb cake gestempeld, deze kleur past echt overal bij.
 
 
 
 
 Op dit moment zijn een aantal SU! collega's in manchester op de SU! conventie , ik had daar ook graag naartoe gegaan maar helaas was het iets te prijzig en van dat geld had ik heel wat mooie stempelsets kunnen kopen.
Ze komen vast terug met heeeeel veel nieuwtjes, ik ben benieuwd!

Groetjes Jolanda

1 opmerking: