zondag 3 augustus 2014

Hi there!

Ondanks de warmte hier op zolder toch maar even lekker zitten knutselen en dit zomerse kaartje gemaakt.
Ik heb de stempel "Hey There Buds"  ( blz 125 in de catalogus) gebruikt en deze ingekleurd met de Stampin' Write markers, dit zijn markers die je op veel manieren kunt gebruiken omdat de inkt op waterbasis is.
Het is een redelijk grote stempel dus er moet heel wat gekleurd worden, als je met de markers kleurt wordt het resultaat minder egaal maar ik vind dat bij dezre afdruk juist een leuk effect geven.

De tekst "Hi There"komt uit de stempelset "A Happy Hooray" ( blz 146) en heb ik ook ingekleurd met een marker zodat ik het zelfde effect zou krijgen als bij de andere stempel.





Voor het frame heb ik thinlits gebruikt "on film"en het "Designer series Paper"uit de In Color collectie 2013-2015 in de kleur Strawberry Slush.
Alle materialen staan in de nieuwe catalogus en zijn via mij te bestellen.

Deze maand heeft SU! een hele mooie aanbieding voor de klanten die nog geen Bigshot hebben of er wel 1 hebben maar graag nog een Bundle aan willen schaffen.
Lees hier meer over deze mooie actie, deze actie loopt tot en met  31 Augustus.
  Wil jij graag bestellen of heb je vragen dan neem contact met mij op via mail cardsandcraftworld@yahoo.com

 








Groetjes Jolanda
 

 


Geen opmerkingen: