zaterdag 31 januari 2015

Iets leuks!!!

Hallo!

Het houd ook niet op met leuke dingen, buiten de workshop aktie op dit blog heb ik nog iets anders leuks mee te delen.

Er komt een challengeblog aan  HET UTOPIA CHALLENGEBLOG!!!
Uiteraard met creaties in Stampin' Up! stijl. Iedereen mag meedoen.
 Stampin' Up! materialen zijn niet verplicht, maar als je ze hebt willen we er graag iets van terug zien in je creatie. Wij van Team Utopia zullen jullie verrassen met inspiratie en daarna kunnen jullie aan de slag!

14 februari starten we met de allereerste 3-wekelijkse challenge.
 
En ik doe ook mee als designer van dit blog samen met enkele teamgenootjes uit Team Utopia.
Ik vind dit zoooo leuk en spannend , ga snel even kijken op het Utopia demoteam blog want Miranda geeft iets leuks weg!

Vergeet niet om volger van mijn blog te worden als je nog mee wil doen aan de workshop winaktie en op de hoogte te blijven van allerlei leuke acties.
ook op mijn Facebook vind je alle nieuwtjes terug.
 
Tot slot nog een kaart die ik had gemaakt voor een challenge maar ik was helaas te laat met inzenden.
 
 
 


1 opmerking:

Helen zei

Leuk kaartje Jolanda; heb me aangemeld bij het challengeblog, misschien dat ik dan vaker mijn SU spulletjes ga gebruiken
Groetjes Helen