zondag 26 juni 2016

Best Birds

Mijn moeder verstuurd regelmatig kaarten die ik heb gemaakt en nu had ze wat kaarten zonder tekst nodig, ik vind dat best een uitdaging want op een kaart hoort een boodschap.
Ik wilde graag met de Best Birds aan de slag, toen de nieuwe catalogus uitkwam viel gelijk mijn oog op deze mooie bundel.


Het vogeltje stempelde ik op aquarelpapier met Archival inkt en kleurde hem in met SU! inkt, dat gaat heel erg goed, want de inkt van SU! is op waterbasis.
Met de bijpassende mallen stansde ik het vogeltje en de tak uit en bevestigde deze op het jute .
De achtergrond stempelde ik op Whisper White met Sahara Sand en Blushing bride, dezelfde kleuren die ik gebruikte om het vogeltje mee in te kleuren.
Ik gebruikte Gorgeous Grunge en Timeless textures, 2 mooie basis sets om leuke achtergrondjes te stempelen.

Er komen nog meer kaarten aan die ik voor mijn moeder maakte, 
Fijne Zondag!

Groetjes Jolanda 





 

1 opmerking:

Nicole Parmentier zei

Gaaf! Het musje is zo leuk!! (en mooi ingekleurd!)