maandag 7 november 2016

Distress achtergrond

Vorige week kocht ik op de paper passion beurs een paar mini distress inktjes en een blending tool, ik wilde graag ook van die mooie achtergrondjes gaan maken die je regelmatig voorbij ziet komen.
Nicole lege mij uit hoe ik dat moest doen en na een aantal papiertjes uitgeprobeerd te hebben welke het mooiste blend enz heb ik alles weer even aan de kant gelegd. Later nog wat bloemen gestempeld en met clear embossingpoeder bewerkt en daarna met die zelfde kleuren distress inkt met water en penseel ingekleurd.





Helaas komen de kleuren niet zo mooi over maar het was donker buiten en de lampen van mijn "studio"geven dan toch de kleuren niet zo mooi weer.De bloemen heb ik uitgeknipt en de achtergrond met een mal uitgestanst en op mijn basiskaart geplakt. Een paar druppels gezet met glossy accents en klaar was mijn kaart.

Er komen vast nog wat nieuwe inktjes bij maar voor nu even geen aankopen meer voor mij. ik ga sparen voor de pre order van de nieuwe SU! voorjaars catalogus. uit ervaring weet ik dat dit voor mij altijd de leukste catalogus is .

Groetjes jolanda

2 opmerkingen:

Je@net zei

Gaaf effect geeft dat, Jolanda. Erg mooi dat de bloemen nu perfect bij de achtergrond passen!

Nicole Parmentier zei

Gaaf geworden Jolanda, binnenkort gaan we weer lekker distressen samen! Tja en er zijn heeeeel veeel kleurtjes distress inkten om te sparen!