maandag 30 januari 2017

Flashy Florals

Nu ik onregelmatig werk gun ik mezelf niet veel knutseltijd, meestal knutsel ik in het weekeind maar door de week komt het er niet van en gun ik mijzelf die tijd niet.
Gister even gaan zitten met een MFT stempelset en ben er maar mee aan de slag gegaan. Ik gebruikte SU! cardstock en inkt voor de bloemen en de kaart.

Daar kwam oa dit kaartje uit.


Zo, nu ga ik nog even een beginnetje maken met een andere kaart, kijken of ik die nog af krijg om mee te doen aan een challenge.

Groetjes!

3 opmerkingen:

Je@net zei

Een prachtige kaart, Jolanda!

Rhodé zei

Mooi kaartje! Die stempelset is erg mooi! Gelijk even verder op je blog gekeken. Leuke kaarten maak je!

Nicole Parmentier zei

Goed van je dat je toch even bent gaan knutselen. Is toch wel heel jammer als je er niet meer aan toe komt. Al is het maar omdat wij dan dit soort prachtige kaarten moeten missen op je blog!! Ik houd hier van maar dat wist je al ;-)