woensdag 6 september 2017

Baby label

Hoi!

Sinds een paar maanden ben ik aan de haak, niks moeilijks maar ik vind het erg leuk om te haken met een doel.
Ik haak Earlybirdjes en Nicu's voor de stichting Earlybirds fotografie om het hele cadeautje voor de ouders compleet te maken heb ik kaartjes gemaakt om aan het Birdje te hangen met een lieve tekst en wie het birdje gehaakt heeft.


Binnenkort gaan de Birdjes naar de keuring en daarna ( als ze goedgekeurd zijn) vliegen ze door naar een lieve baby.

Ik heb nog niet voldoende labels gemaakt maar dat komt vast goed.

Groetjes Jolanda

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een lieve kaartjes heb je zo gemaakt, Jolanda.
Natuurlijk ook even op de site gekeken en wat een super gaaf doel om voor te freubelen!

Mariken zei

Wat zullen deze lieve labels prachtig staan bij je haaksels, dat zal echt geweldig leuk zijn bij elkaar!

Nicole Parmentier zei

Wat een superlieve kaartjes! Ben ook benieuwd naar de haakseltjes!! Wat lief dat je ze voor een goed doel maakt.