maandag 2 oktober 2017

MtS sketch 196

Hallo!

Ken je dat, tijd om te knutselen maar (weer) geen inspiratie, dit gebeurd mij regelmatig de laatste tijd. Zal wel aan verschillende dingen liggen maar het is best vervelend.
Ik heb er daarom maar een sketch bij gepakt en dat is de sketch van Match the Sketch , Ik had nog een vrolijk blokje papier en stempels van MFT op mijn bureau liggen.

Met een sketch gaat het een stuk makkelijker en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met het resultaat. Ik vind het een erg leuke sketch om mee aan de slag te gaan.


Ik maakte dus ook 2 kaartjes, kan ik mooi mijn voorraad aanvullen.



Again i used a sketch from Match the Sketch because i had time for crafting but again no inspiration. I always love to work with these sketches and i am very happy about how they turned out.

Fijne dag allemaal!
Have a nice day!

Jolanda


1 opmerking:

Nicole Parmentier zei

Wat zijn ze leuk deze kaartjes! Slim om een schets te pakken als het even niet lukt. Met wat leuke papiertjes en een goede stempel ben je dan al een heel eind op weg.