zaterdag 25 november 2017

Just for you

Vandaag even de tijd genomen om een paar kaarten te maken, morgen ga ik met Tom naar de bioscoop dus ik denk dat er dan niet veel van knutselen komt.

Ik gebruikte een oude Sale-a-bration set van Stampin'Up! Ik blijf hem leuk vinden en gebruik hem graag.
Ik maakte de bloemen et de Nederlandse SU! set "boeket vol goede wensen".
Sinds afgelopen week ben ik weer demonstratrice voor Stampin' Up! 
Met de Sale-a-Bration in het vooruitzicht is dat natuurlijk erg leuk.



Morgen ga ik met Tom ( mijn jongste zoon) naar de bioscoop, een preview van een nieuwe Disney film.
Altijd gezellig om samen met Tom op pad te gaan, ik denk dat we voor de film lekker ergens gaan lunchen in de stad, we maken er een echt uitje van!

Fijn weekeind allemaal!

Groetjes Jolanda

2 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kaarten, Jolanda.
En een fijn weekend gewenst!

Nicole Parmentier zei

Deze stempel ligt onder een hele dikke laag stof bij mij in de kast. Zonde als ik dit zo zie!! Hij is inderdaad eigenlijk wel heel leuk, zeker met die bloemen er bij. Zo blij dat je mijn uppie weer bent!
Klinkt als een gezellig uitje met Tom. Is toch altijd weer leuk om één op één met de kinderen op stap te gaan. En Disneyfilms zijn altijd een succes!! Ben benieuwd hoe je het gehad hebt.