dinsdag 8 mei 2018

Alweer te laat.......

Hallo!

Ik zit nog een beetje in de vakantiemodus, dat komt ook doordat Tom deze week nog vrij is. ik had mezelf knutseltijd beloofd maar ik vind het ook zo sneu om de hele middag boven te gaan zitten als Tom dan alleen zit .
Ik wilde nog even snel aan de slag gaan met de sketch van het MFT challengeblog maar ik kreeg mijn kaart net niet op tijd af om hem mee te laten doen met de lopende challenge.
Erg jammer maar de kaart is toch leuk geworden. Ik heb ook papiertjes van MFT gebruikt , de tranquil textures. Ik ga maar eens even kijken of ik nog een andere leuke sketch kan vinden zodat ik wat van deze mooie papiertjes kan gebruiken.



Leuk dat je weer even kwam kijken op mijn blog!
     
                                                        Heel veel groetjes
                                                                    Jolanda


4 opmerkingen:

Danielle zei

Een Hello kaartje komt altijd van pas, ik heb ze graag op voorraad! Jammer dat je te laat was voor de challenge, maar wel een leuk kaartje rijker!!

Je@net zei

Maar wel een super leuke kaart én genoten van het mooie weer en elkaar. Alles bij elkaar niet verkeerd, toch?!

!neke zei

Heel geslaagd deze kaart !!!!
Tja , met dit mooie weer is knutselen ook niet helemaal
gelukt de laatste dagen .
Ook nog kleinkinderen te logeren en dan weet je het wel !

GerJanne zei

Hoi Jolanda,
Helemaal herkenbaar, als mensen in je huis vakantie hebben heb je ook dat gevoel. Ik in elk geval....
Je kaart is prachtig. Heel mooie kleuren ook en deze bloem is gaaf. Soort papaver lijkt het wel.
Groetjes en een goed weekend.
GerJanne