woensdag 27 juni 2018

Hieperdepiep!

Hoi,

Regelmatig zag ik dit leuke modelletje voorbij komen, na 2 pogingen die in de prullenbak zijn beland vond ik een Sizzix mal waarbij je heel makkelijk dit model uitstanst en ook nog eens de "versiersels".
Het kost wat maar dan heb je ook wat ( een hobby kost geld, in mijn geval veeeeeeeel geld). Ach, de baas is blij met de extra diensten die ik werk.


Ik gebruikte de hieperdepiep stempel van Craftemotions en kleurde de letters in met Stampin 'blends, om de rest van de kaart te versieren gebruikte ik mijn  nieuwe Toucan party stempels en mallen van Avery Elle.



Hij past mooi bij dit zomerse weer, heerlijk!!

Fijne dag allemaal!

Groetjes Jolanda

4 opmerkingen:

Margot zei

Die is leuk!!! Gave stempel die tekst!

Ellen zei

Inderdaad een zomers kaartje, leuk! En een gaaf model. Heerlijk dat daar gewoon een stans voor is ;-)

Je@net zei

Echt een super leuke kaart, Jolanda!

Danielle zei

Haha ik zeg altijd: ik rook niet, drink niet veel dus mag mijn hobby geld kosten. Waarop Vincent zegt dat weinig mensen een slof sigaretten per dag roken (hij overdrijft graag). Je hebt leuke spulletjes gebruikt, wat een gaaf idee om de tekst verschillende kleurtjes te geven. Super!!