zondag 9 september 2018

New baby #1

Hallo!

Ik ben vandaag aan het genieten van een heerlijke rommel dag. Nageltjes weer mooi in de lak, en mijn birdjes voor stichting earlybirds uitgezocht en ingepakt.
 Natuurlijk moesten daar weer leuke kaartjes bij en deze laat ik de komende tijd aan jullie zien. Vandaag  laat is de eerste kaartjes zien. Ik maak kaartjes die 7x7 cm groot zijn en gebruik altijd een makkelijk en snel in te kleuren afdrukje zodat ik snel veel kaartjes kan maken. Deze keer gaan 26 vogeltjes uitvliegen dus moesten er 26 kaartjes worden gemaakt.







 Deze kaartjes mogen ook meedoen aan de nieuwe challenge op het DutchCard Lovers  blog  waar het thema is : Alles mag!

Ik wens iedereen een fijne start van komende week, nog even genieten van het zonnetje.

                                        Groetjes Jolanda

4 opmerkingen:

Je@net zei

Ooooh...dat zijn weer hele schattige kaartjes geworden, Jolanda!

Margot zei

Superschattige kaartjes! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Nicole Parmentier zei

Jhee 26 vogeltjes!! Je bent behoorlijk productief geweest! De kaartjes zijn superschattig, klein maar fijn net als die lieve baby's!

anja curvers zei

Wat een gezellige kaartjes zeg. Bedankt voor je deelname aan DCL.