vrijdag 23 november 2018

Kerstman

Hallo,

Vandaag doe ik op het nippertje mee met de challenge op het Knutsels en kadootjes blog, zij vragen om Sinterklaas of de kerstman op je kaart /project.

Ik maakte 2 kaarten met de kerstman die cuts die in de Doodlebug Christmastown Odds & ends zaten.
Ik gebruikte ook reepjes papier die ik sneed van restjes. Ik maakte gelijk maar weer 2 kaarten.
De sketch die ik gebruikte komt van Case this sketch en ook met deze kaarten wil ik meedoen aan die challenge.













Ik heb nog niet geteld hoeveel kaarten ik heb maar ik heb dringend verjaardagskaarten nodig dus ik denk dat ik daar komend weekeind maar mee aan de slag ga. 

Fijn weekeind!
Jolanda

3 opmerkingen:

Danielle zei

Wat zijn jouw kerstmannen leuk!! Gave kaartjes, die sketch is leuk zeg.... ga ‘m even onthouden wamt ik moet nog heel veel kerstkaarten :-)

Colien zei

Wat een leukerd!
grtz Colien (Knutsels en Kadootjes)

Nicole Parmentier zei

Wat zijn ze toch altijd weer leuk die Doodlebug kaartjes van jou! Gaaf weer met deze kerstmannen!