zondag 17 februari 2019

Griep!!!

Hoi!

Nou, ik heb drukke dagen achter de rug. Mijn ouders kregen beide de griep, niet leuk natuurlijk want ze zijn beide de jongste niet meer maar mijn moeder kreeg er longklachten bij en mijn stiefvader is gevallen.
Mijn stiefvader werd opgenomen in het ziekenhuis en mijn moeder lag thuis in bed.
Ik heb de afgelopen dagen mijn tijd proberen te verdelen tussen mijn moeder, stiefvader, werk en gezin en ....... oh ja 3 honden.

Van knutselen kwam dus niet heel veel terecht en wat ik wel maakte ben ik vergeten op de foto te zetten ( ook handig ).
Ik had nog wel deze leuke kaart die ik nog niet had laten zien.
Gemaakt met stempeltjes die ik op de Kreadoe kocht maar nog niet had gebruikt.
Ik gaf ze een leuk gezichtje met een lawn fawn setje, dan zien ze er nog leuker uit.


Met mijn moeder gaat het gelukkig weer wat beter en met mijn stiefvader ook, hij moet helaas wel gaan revalideren in een verpleeghuis.

En de honden? Die mogen nog even blijven logeren.

Groetjes Jolanda

2 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Zo jij hebt het er maar druk mee! Vervelend dat je ouders de griep kregen. Alex had het ook en was er behoorlijk ziek van. Kan me voorstellen dat het voor jou ouders nog veel heftiger was. En dan ook nog die val erbovenop... Hopelijk gaat het nu een beetje de goede kant op voor ze. Je kaartje is schattig! Leuk idee om die gezichtjes er in te stempelen.

Je@net zei

Erg leuke kaart, Jolanda.
En beterschap voor alle zieken!