dinsdag 30 april 2019

Mr. Hugs

Hoi!

Afgelopen weekeind zijn wij lekker een weekeindje weg geweest met de jongens.
Lekker uitwaaien in Egmond aan zee en wammes mocht ook mee.
in een volgend blogbericht daarover meer.

Ik neem altijd mijn haakspullen mee als wij op vakantie gaan want ik ben best een beetje verslaafd.
Ik had op instagram een leuke beer voorbij zien komen maar er was nog geen Engels patroon te koop, 2 weken geleden was het dan zo ver, ik kocht het patroon maar was nog met iets anders bezig
 ( en dat moet eerst klaar voor ik aan iets anders begin!) 
Mr. Hugs is nu dan eindelijk klaar ( met een paar kleine schoonheidsfoutjes) en ik vind hem zo lief!




Ik haak voor verschillende goede doelen, stichting Earlybirds en  stichting muis jantje maar deze Mr. Hugs is voor troostknuffels Nederland. Zij zamelen knuffels in voor kinderen die opgenomen zijn in het ziekenhuis.
Zo doe ik iets wat ik leuk vind en maak een kind blij met een leuke knuffel. 

Groetjes Jolanda



 



2 opmerkingen:

Sarah zei

Haken voor een goed doel is een tof idee en jij kan rustig verslaafd zijn....
Ik heb ook altijd een haak bij als ik wegga 😉
Lieve en grappige beer. Fijne dag

Nicole Parmentier zei

Wat een leukerd deze mister hugs!! Die zal vast flink geknuffeld worden. Mooi ook dat je hiermee zoveel goede doelen steunt. Echt gaaf wat je allemaal maakt!