dinsdag 25 juni 2019

Waterval kaart

Hoi,

Op Instagram zag ik een leuke waterval kaart voorbij komen, deze was gemaakt met een mal maar ik heb op youtube een tutorial gevonden om er helemaal zelf 1 te maken. Er staan meerdere tutorials op youtube en ik ga binnenkort ook nog een andere proberen waarbij je grotere afbeeldingen kunt gebruiken want nu was de ruimte wat beperkt.




Eigenliojk was het veels te warm om te knutselen maar ik heb er lekker de ventilator bij gepakt.

Nog drie dagen werken en dan ben ik klaar met werken op mijn "nieuwe" werkplek , helaas was dit niet wat ik zocht, nu op zoek naar iets anders en ook nog proberen wat vakantie te houden.

Groetjes Jolanda

2 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk modelletje weer! Deze kleine beertjes zijn er perfect voor. Ik heb ook knutselspullen meegenomen maar nog niets gedaan. Mijn boek was te spannend en ik was te lui! Nog even doorbijten jij en dan lekker vakantie, volgende week samen op pad, zin in!!!

Je@net zei

Wat een mooie watervalkaart heb je gemaakt, Jolanda!