woensdag 7 augustus 2019

Lekker simpel

Hoi!

Soms heb ik geen zin om moeilijke kaarten te maken maar ik wil natuurlijk wel iets leuks versturen.
Een kaartje met veel dessinpapier is dan de oplossing.
Ik had bij de Action cardboard stickers gekocht en een leuk papierblok 
(deze is hier al eerder voorbij gekomen) 
Als ik een leuk "modelletje" maak of ergens voorbij zie komen dan sla ik dat op op mijn telefoon en maak er dan weer nieuwe kaartjes mee.

Ik maakte deze 4 vrolijke zomerse kaarten, lekker simpel.




Het tekst stempeltje is van Carlijn design en kleurde ik met Stampin'blends.

Fijn dat je weer even op mijn blog kwam kijken!
Groetjes Jolanda

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke zomerse kaarten, Jolanda. Mooie vrolijke kleurtjes heb je gebruikt!

Nicole Parmentier zei

Wat een mooie vrolijke kaartjes! Je hebt weer goed gescoord bij de Action zie ik wel. (beter dan die stiften van mij...)