vrijdag 25 oktober 2019

Druk druk druk

Hoi,

Helaas neem ik de laatste tijd niet heel veel tijd om te knutselen, en als ik dan wel tijd heb dan heb ik geen inspiratie. Helaas heb ik van beide de laatste tijd last.
Als ik dan geen inspiratie heb dan pak ik er een tutorial van mijn lieve knutselvriendin Nicole bij en dan komen er elke keer weer leuke kaartjes uit.
kijk maar!




Komend weekeind ben ik lekker vrij en dan ga ik proberen wat kaarten te maken, de voorraad begint ook al weer wat te slinken.
Volgende week ga ik naar de creadoe, lekker een dagje uit, ik heb er zin in!

Groetjes,
Jolanda


2 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaarten, Jolanda!

Annemarie en Merit zei

niets zo vervelend als geen inspiratie...
Bij deze kaartjes is het niet af te zien hoor, ik vind ze geweldig!!
Dit papier was, (alles is op jammer genoeg) zo leuk..

liefs Annemarie en Merit