zondag 14 oktober 2018

Alpaca Kerstkaart

Hoi,

Vorige week kocht ik leuke Alpaca kerst stempels van Sunny Studio bij Doe@ding en vandaag ging ik er mee aan de slag.Lekker met mijn copics in zitten kleuren en uitgestanst met de bijpassende stansjes .

Het achtergrond papier kocht ik vorig jaar bij de Wibra, ik heb nog zo veel kerstpapiertjes liggen dat ik dit jaar niks bij hoef te kopen.










Deze kaart mag meedoen bij de nieuwe challenge van het 4-Season Challenge blog 
Hun nieuwe challenge is dieren dus dat komt mooi uit.

Heel veel groetjes 
Jolanda

 

4 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Jolanda,
wat een grappige kaart met die leuke lama's. Ze heten anders, ik weet het, maar ik kies voor het gemak...Je snapt me wel.
Wat ben jij verstandig. Ik heb ook zoveel kerstpapier liggen en heb toch weer een blok gekocht.

Nicole Parmentier zei

Wat zijn ze lief en wollig deze alpaca's! Echt een geweldig leuk kerstkaartje, de papiertjes passen er ook perfect bij!

Colien zei

Wat een leuk kerstkaartje, grappig die alpaca's!
Bedankt voor je deelname aan onze dierenchallenge op het 4 Season blog.
Ik hoop dat ik net zo sterk ben en geen nieuw kerstpapier ga kopen, heb ook nog zoveel liggen...
grtz. Colien

Ellen zei

Wat een gezellig kerstkaartje! Die alpaca’s zijn echt grappig.