zondag 7 oktober 2018

Reveal wheel kabouter kaarten

Hoi!

Leuk dat je weer even langs komt op mijn blog,
Ik heb een aantal blog berichten vooruit gepland met kaarten die wel al op de foto stonden maar die ik hier nog niet had laten zien.

Een hele tijd geleden had ik met Nicole een knutseldagje en zij had haar reveal wheel mallen mee genomen en ik maakte daar een aantal basis kaarten mee maar die moesten nog "versierd" worden .

Ik kocht vorig jaar de kabouters van MFT maar die had ik nog niet gebruikt en het leek mij wel leuk om ze bij dit papier te gebruiken. Het dessinpapier is van Doodlebug ( alweer een merk waar ik verliefd op ben geworden) en is vrij druk.




Ik wordt helemaal blij van die leuke vrolijke kleuren die Doodlebug gebruikt, jammer dat er geen stempels van zijn.

Met afdrukjes die ik al gekleurd had maakte ik met mijn vierkante reveal wheel mallen nog een kabouter kaart, helaas vergeten een mooie foto te maken maar ik vond nog een "rommel" foto op mijn mobieltje. 



 Ik heb voor de reveal wheel ook de kerst teksten gekocht dus ik ga ook nog kerstkaarten maken, misschien slim om daar alvast mee aan de slag te gaan.

Bedankt voor je blog bezoekje!
Groetjes Jolanda

2 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaarten, Jolanda.
En succes met het maken van de kerstkaarten. Ondanks het mooie weer begint het nu stiekem toch op te schieten!

Nicole Parmentier zei

Ja stempels van Doodlebug, dat zou leuk zijn! Maar jou kabouters zijn ook erg leuk bij deze papiertjes. Ook de kleine versie vind ik gaaf. Was weer gezellig gisteren. Ik heb vanochtend mijn tweede kaartje ook afgemaakt. ga ze zo op mijn blog zetten. Fijne zondag nog!