zaterdag 20 oktober 2018

Doodlebug So much pun # 3

Hoi,

Hier weer een kaart met wat Odds & ends van de Doodlebug So much pun.
Voor een kaartengroep op Facebook moest ik een kaart maken omdat ik meedeed aan een receptenswap, ik gebruikte de ketchup flessen omdat in het recept ook tomatenketchup verwerkt zit.

Het ruitjes papier is van My favorite things en de doily komt uit mijn "stash".




Ook maakte ik een kaart met de hamburger en frietjes, echt een leuke kaart om naar een puber te sturen.



 Ik ben heel benieuwd hoe veel kaarten ik kan maken met de odds & ends van doodlebug, ik vind het wel leuk om mezelf uit te dagen om alles op te maken.

Groetjes Jolanda

3 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kaarten heb je gemaakt, Jolanda!

!neke zei

Het zijn wel toppers Jolanda!
Ben benieuwd naar de volgende !

groetjes Ineke

Nicole Parmentier zei

Wat zijn ze leuk Jolanda! Inderdaad gave kaarten om ook naar wat oudere kinderen te kunnen sturen. Krijg er trek van...