zondag 21 oktober 2018

Doodlebug Christmas town #2

Hoi,

Vandaag alweer een kerstkaart op mijn blog. Ik ben gaan zoeken naar sketches en challenges om aan mee te doen en vond er twee die ik samen kon combineren.
De sketch van Sketch Saturday 

Ik gebruikte weer een die cut uit de Christmas town odds & ends van Doodlebug, sommige zijn erg groot dus ik moest even passen en meten welke het mooiste voor deze sketch geschikt was.
De tekst die ik gebruikte komt uit een setje met Nederlandse kerst teksten en is van Bella Lulu.


 
 Met deze kaart doe ik ook mee aan week 42 op het 52 weeks to Christmas blog
(Helaas is deze challenge afgelopen!)

Morgen is de herfstvakantie alweer voorbij, helaas alweer verkouden nu het weer weer frisser is geworden. Wel erg genoten van afgelopen week!

Groetjes Jolanda

2 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kaart geworden, Jolanda!

Nicole Parmentier zei

Ook weer zo een leukerd! Je bent goed bezig op je blog hier. Ik liep alweer drie berichtjes achter zag ik. Leuk dat je alles deelt, ik zie graag wat voor een moois je allemaal maakt!!