zaterdag 13 oktober 2018

Doodlebug Odds & ends So much pun #2

Hoi!

Ik maakte de laatste 2 kaarten met de dino's uit de So much pun Odds & ends.
Ik heb nu ook het laatste stukje dino dessinpapier gebruikt wat ik uit mijn blokje haalde , volgens mij zit er nog 1 velletje in maar daar ga ik de achterkant van gebruiken ( die is ook leuk).

Ik maakte een center step card want dat vind ik echt een super leuk modelletje om te maken . En je hebt er niet veel meer papier voor nodig dan met een gewone kaart.



Voor de laatste kaart gebruikte ik mijn laatste strook groene cardstock en het laatste restje van het dino papier. Het ruitjes papier waren ook restjes.
Ruimt lekker op zo!

Dit kaartje gaan vandaag op reis naar een kanjer ( post voor kanjers) die van dino's houd.

Leuk dat je weer even langs kwam op mijn blog!

Groetjes Jolanda 

1 opmerking:

Nicole Parmentier zei

Dat wordt een hele blije kanjer denk ik! Dit is echt een superkaart die vast een mooi plekje op de kast krijgt. Echt een heel leuk modelletje zo!