zaterdag 27 oktober 2018

Herfst

Hoi,

Ik maakte nog een paar babykaartjes om mee te sturen met mijn birdjes maar vergat foto´s te maken.
Ik had nog 1 klein vosje over en besloot deze te gebruiken voor een herfstkaart. Tussen mijn papiertjes vond ik nog wat retired SU! papier met wat herfst kleurtjes.

Ik stanste de mal met "Hello" uit en plakte hem op het papier, vosje erbij en klaar is een simpele maar leuke kaart.







Op het blog Crazy for Cas 
is de nieuwe challenge "fall in love" en ik wil met dit kaartje graag meedoen.
Morgen weer lekker vrij en dan ga ik weer een paar uurtjes lekker knutselen.
 
Groetjes Jolanda

 

4 opmerkingen:

!neke zei

Hij is super leuk !!!
Geniet van je vrije dag en knuffel ze !

groeten Ineke

GerJanne zei

Heel leuk kaartje met de herfstkleuren. Het vosje is ook gaaf. Heerlijk vooruitzicht is dat altijd als je weet dat je een dag(deel) vrij bent om te knutselen!
Heb je ervan genoten??

Nicole Parmentier zei

Het is een schatje! Jammer dat je vergeten bent de andere kaartjes op de foto te zetten. Veel knutselplezier vandaag ;-)

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een heel lief kaartje Jolanda! Leuk dat je meedoet bij CFC!