donderdag 25 oktober 2018

Sending hugs

Hoi!

Afgelopen week weer begonnen met werken na een fijne vakantie , ik wilde toch nog even lekker aan de knutsel dus ging ik op zoek naar een leuke sketch en die vond ik op het CAS Colour & sketches  challenge blog , ik ging aan de slag met sketch # 295 en combineerde deze met de challenge van het Dutch Card lovers challenge blog, daar vragen ze een achtergrond van ruitjes, blokje of plaids.
Ik heb verschillende leuke papierblokjes met ruitjes enz dus die pakte ik er bij.




Ik gebruikte de Too-Cute Turtles stempelset van MFT, die stond vooraan en had ik nog niet eerder gebruikt. Ik kleurde mijn stempelafdrukje met Stampin' Blends en copics.


 Weer een leuke CAS kaart geworden al zeg ik het zelf.

Groetjes Jolanda
 

9 opmerkingen:

Marjan zei

Wat cutie van een kaart, erg lief dat schildpadje! Leuk dat je meedoet met DCL, dank je wel!

Nicole Parmentier zei

Lief met dat ruitje in de achtergrond!

Ellen zei

Enig kaartje! Dat schildpadje doet het goed bij het ruitje ;-)

Margot zei

Wat een schatje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Rosalien Zwackhalen zei

Super leuke kaart en de ruitjes springen er helemaal uit in die vrolijke kleuren.
:)
Leuk dat je meedoet met de DCL.

karen h zei

So adorable! Thanks for playing along with us at CC&S!

Ellen zei

Wat een super leuke kaart en wat een mooie ruiten achtergrond heb je gebruikt! Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

Beverley zei

Too cute! Love the colours and great use of the sketch. Thanks for joining in on the fun at CC&S. Hugs Bev x

Wei zei

How cute! Great use of the sketch. Thanks for playing along with us at CAS Colours & Sketches this week. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries again.