zaterdag 10 september 2016

Knutsels en kadootjes challenge

Het heeft een hele week geduurd voor ik eindelijk vandaag deze kaart af kon werken, en zo moeilijk was deze kaart niet,de dagen vliegen hier voorbij en helaas heb ik het niet druk met knutselen maar meer met andere dingen.
Toch wilde ik meedoen met de challenge op het voor mij nieuwe challengeblog Knutsels en Kadootjes. De opdracht was, vlinders, kijk maar even hier

Ik hou van Clean and Simple dus mijn kaart is dus ook zonder veel poespas. ik heb de Watercolor Wings van SU! gebruikt en wat retired DSP van SU! ( blijft leuk dat zwart/ wit).


Zie hierboven het eindresultaat.

Vanmiddag een Worteltaart gebakken en koekjes samen met Tom, kon ik mooi mijn nieuwe oven uitproberen . Het huis ruikt nu heerlijk, en mijn nieuwe oven doet het prima, ik ben weer helemaal blij.

Fijne Zaterdag !
Groetjes Jolanda

4 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Jolanda. Prachtig die vlinder als blikvanger!
Worteltaart en koekjes...klinkt goed :o)

Nicole Parmentier zei

Gaaf Jolanda!! Romantisch en toch een beetje stoer door het zwart/witte streepje. En yum, die taart en koekjes klinken heerlijk, gezellig zo met Tom lekker bakken (en opeten natuurlijk!)

Monique zei

Wat fijn dat je ons hebt gevonden Jolanda. Je kaart vind ik supermooi.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Liefs, Monique

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt Jolanda. Ik hou wel van deze stijl, en de hele mooie vlinder heb je gebruikt van SU. Bedankt voor het mee doen bij Knutsels & Kadootjes. Groetjes, Ingrid.