zondag 25 september 2016

Match the Sketch 143

Vandaag weer een kaart gemaakt met een sketch van Match the Sketch
sketch 143.

Weer een leuke simpele sketch, ik heb het retired "its my party" DSP gebruikt en de tekst komt uit de SAB set Party pants. De ballonnen heb ik gestempeld met Balloon celebration.
Omdat het DSP er al uit springt heb ik er verder niet veel aan toegevoegd.

Mijn kaart


 Ik ga nog even genieten van het mooie weer, straks even met wammes wandelen.

Afgelopen week lag Wammes bij mij op de bank en maakte ik met mijn telefoon deze foto, later bewerkte ik hem in zwart/wit en ik vind dat hij erg goed gelukt is.





Groetjes Jolanda

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke en feestelijke kaart, Jolanda.
Prachtige foto is dat. Mooi om op een kaart of layout te verwerken!

Nicole Parmentier zei

Je weet ik heb niets met balonnen... maar vind je kaartje toch heel geslaagd hoor. Dit papier is altijd zo feestelijk! De foto is inderdaad prachtig, maar Wammes is dan ook een heel knap hondje!!

Fanny zei

Sehr schick, gefällt mir, total gut gelungen. Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match-the-Sketch, viel Glück bei der Challenge und der Verlosung. Hoffe, wir sehen dich bald wieder bei einer unserer nächsten Challenges… Viele liebe Grüße, Fanny