woensdag 28 juni 2017

(J)oehoe!

Hallo!

heerlijk dat het weer iets koeler is, dan ben ik in ieder geval veel productiever , ik maakte met de leuke uilen stempelset "tweet wishes"van MFT deze leuke kaart.
Het ruitjespapier is ook van MFT, ik ben gek op hun papier maar vind het zonde om aan zo'n blokje te beginnen maar in het kader van "use your stuff" ben ik er toch maar aan begonnen.


Het haken gaat ook erg goed, Ik ben wel 6x aan dit uiltje begonnen met het Engelse patroon tot ik dus de vertaling tegenkwam op Hilde haakt en toen lukte het wel.

Het uiltje gaat uitvliegen naar iemand die wel een opkikkertje kan gebruiken.

Groetjes Jolanda

2 opmerkingen:

Je@net zei

Uiltje en kaart zien er super leuk uit, Jolanda!

Nicole Parmentier zei

Het wordt zo een hele beestenbende bij jullie thuis! Superleuk, ook het kaartje!!!