dinsdag 13 juni 2017

Match the sketch #180

Hallo!!

Hier een tweede bericht van vandaag, bijna vergeten om mijn Match the sketch kaarten te laten zien die ik Zondag heb gemaakt.
Zaterdag was ik met Nicole gaan workshoppen bij Bij oma Dee en daar kocht ik een lief Lawn Fawn stempeltje met bijpassend stansje , ik maakte er drie kaarten mee voor de nieuwe sketch op Match the sketch


Dit was de sketch




 en deze kaarten maakte ik




Ik ben nog net op tijd om mijn kaarten mee te laten doen voor deze challenge.

3 opmerkingen:

Fanny zei

Deine Karte gefällt mir, da hast du den Sketch sehr schön umgesetzt! Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match-the-Sketch und viel Glück bei der Challenge! Liebe Grüße, Fanny

Je@net zei

Wat een leuke serie kaarten, Jolanda!

Nicole Parmentier zei

Ja leuk zijn ze! De combi met dit papier is ook een goede. Wat was het gezellig hè zaterdag. Wel een flinke rit maar genoeg stof om te kletsen gelukkig!!