donderdag 21 december 2017

En nog een kerstkaart

Hoi!

Leuk dat je er weer bent!

Vandaag weer een kerstkaart, eigenlijk meer een soort doosje.
Ik bestelde een tijd geleden de mal voor deze shadow box card , want ik moest hem hebben, ik vind hem zo leuk en zo makkelijk.

Groots effect met een paar stukjes papier, ik gebruikte verschillende merken stempels, de sneeuwpoppetjes kocht ik bij Doe@ding toen ik daar was voor die leuke workshop, ze zijn van CC Designs, ik gebruikte lawn fawn dessinpapier om de muts en het sjaaltje te paperpiecen ( geen idee of je dit zo noemt).




Het kaartje past perfect in een gewone envelop want je kunt hem invouwen.

Ik hoop dat de ontvanger deze kaart erg leuk vind.

De komende dagen nog even wat boodschapjes doen voor de kerst en ook nog werken. We hebben geen grootse plannen met de kerst, we houden het simpel.
2e kerstdag moet ik werken, vind ik eigenlijk best wel fijn, even nuttig bezig zijn.

Fijn dat je even langs bent gekomen, ik vind het altijd leuk om een gezellige reactie te krijgen.

Groetjes Jolanda

3 opmerkingen:

Mariken zei

Prachtige kerstkaart en een heel leuk en origineel model!

Je@net zei

Erg leuke kaart, Jolanda. Ik maakte onlangs ook deze 'kijkdoosjes' en die vielen erg in de smaak!

Nicole Parmentier zei

Oh wat leuk dit!!!!! Ze zijn inderdaad erg leuk deze sneeuwpoppetjes. Ik zag het niet zo toen we bij Doe@ding waren maar als ik dit zie... 'zucht'...