donderdag 28 december 2017

Sale-A-Bration Bloghop




Hallo!

Welkom bij de bloghop van Team Utopia.
Vandaag willen wij jullie leuke creaties laten zien uit de nieuwe voorjaarscatalogus of de Sale-A-Bration.
Als het goed is ben je net bij Ingrid Reyners  langs geweest en heb je daar leuke creaties gezien.

Ik ben aan de slag gegaan met de stempelset "Flying Home"en maakte een verhuiskaartje, mijn moeder vroeg of ik nog een verhuiskaartje had liggen maar die had ik niet dus maakte ik er 1 met deze leuke nieuwe set.
De stempels zijn ideaal om in te kleuren, ik gebruikte mijn copics en wat Stampin' blends. Ik heb helaas nog niet alle kleurtjes maar die staan nog op mijn verlanglijstje voor de volgende besteldatum.



Het DSP wat ik gebruikte komt uit de gratis Sale-A-Bration DSP set Bubbles & Fizz, een leuke set DSP met frisse printjes.

Met weer een andere stempel uit de stempelset Flying Home maakte ik een kaartje in een zakje, voor het zakje gebruikte ik de mini treat bag thinlits, deze heeft SU! al langer in het assortiment en je kunt er leuke zakjes mee maken.


Het DSP op het zakje komt uit de set Picture perfect party en dit pakketje bevat heel veel leuke papiertjes met aan de ene zijde foto's en aan de andere zijde printjes. lekker feestelijk allemaal.

En tot slot maakte ik een heel simpel klein kaartje met 1 van de panda's uit de Party Panda's stempelset, deze set wordt denk ik DE favoriet van deze SAB. De gratis artikelen mag je gratis uitzoeken bij een bestelling vanaf 60,- en sommige artikelen vanaf 120,- dat is toch SUper leuk??
Sinds Juni dit jaar heb ik er nog een andere hobby bij, ik heb leren haken en ik haak Earlybirdje's en Nicu's voor Stichting Earlybirds, als ik wat setjes heb gehaakt maak ik kleine kaartjes om mee te sturen met de birdjes/ Nicu's als ze uit gaan vliegen. Een lieve wens voor het kleintje die mijn birdje en /of Nicu mag ontvangen.
Ik heb er deze keer best veel nodig en deze keer wilde ik die schattige panda gebruiken. De tekst komt uit de stempelset Teeny Tiny sentiments en past perfect bij dit formaat kaartje .




Vanaf 3 Januari zijn de leuke nieuwe voorjaars artikelen te bestellen en begint de SAB. Ik ga 3 januari een verzamelbestelling doen, wil jij ook bestellen?
Mail dan voor 3 januari naar cardsandcraftworld@yahoo.com.

Bedankt voor jouw bezoekje aan mijn blog, ik zou het leuk vinden als je nog een gezellige reactie achterlaat.

Nu verder naar het blog van Marieke Bart, Veel plezier!











Groetjes Jolanda

15 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! Slim om die vogelhuisjes voor een verhuiskaart te gebruiken en deze papiertjes zijn toch wel heel erg leuk. Ze gaan op mijn lijstje ;-)

Agreable.stampin.fun zei

Wat een leuke projectjes, en heel gevarieerd.
De vogelhuisjes zijn een van mijn favorieten.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaartjes zijn dit, het verhuiskaartje vind ik geweldig. De pandabeer blijft een toppertje en wordt den ik favoriet...Groetjes, Ingrid.

Cynthia van der Wilk zei

Wat een leuke kaarten zeg.

Bianca zei

Lekker vrolijke voorjaarskaarten! Leuk hoor!

Marl11n zei

Leuke dingen heb je gemaakt,de bundel van de bubbles heb ik, het dsp gaat op mijn lijstješŸ˜Ž

Susan Wevers zei

Lekker vrolijk, leuk om zo’n kaartje in je brievenbus te ontvangen!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele leuke kaartjes Jolanda, leuk gedaan met dit papier erbij!
Groetjes, Yvonne

Relinde Scheepers zei

Wat zijn ze leuk die vogelhuisjes! weer iets voor op mijn verlanglijstje

Ingrid Heijnen zei

Ow, die vogelhuisjes...ze komen toch op mijn lijstje ;)

Nancy Soetaert zei

toffe vogelhuisjes, dat rode papier met het witte gekrabbel vind ik zo leuk!
groetjes
Nancy

Henriƫtte zei

Wat een leuk verhuiskaartje! !! Vooral het zakje vind ik erg mooi <3
Groetjes, Henriette.

Marlieke zei

Leuke creaties heb je gemaakt. Ik zal je kaart morgen eens aan mijn zoon (3) laten zien. Sinds hij van sinterklaas Playmobile kreeg met daarin een vogelhuisje, is hij helemaal verzot op alles wat maar op en vogelhuisje lijkt :-)

SoStampFul zei

Alweer een prachtige set en ik ben blij dat ik deze al heb. Je hebt er een heel mooi verhuiskaartje mee gemaakt en ook de combinatie met de treatbag is heel mooi! Wat ik ook leuk vind is dat je SU combineert met je haakwerkjes voor Earlybirds, een heel mooi doel om voor te haken.Heel fijn uiteinde gewenst en een gezond, gelukkig en creatief 2018 voor jou en je gezin!

Unknown zei

Hi Jolanda, wat een erg mooi voorbeeldjes met de vogeltjes set, zo vind ik hem toch wel leuk haha... Groetjes Marlous