zaterdag 17 maart 2018

Iiiieeeks een nest muizen!!

Hoi!

Nee, gelukkig geen echte muizen maar en nest gehaakte muizen.
Vorig jaar ben ik begonnen met haken maar ik haak dan liever met een doel, ik vond 2 goede doelen waar ik graag voor haak omdat ik vind dat ze mooi werk doen.

Deze muizen haakte ik voor de stichting muis jantje , op hun site lees je er meer over.
Aangezien ik zelf ook in de zorg werk en jaren in een verpleeghuis heb gewerkt kan ik mij echt voorstellen dat mensen troost vinden in deze muizen.

Deze muizen mogen op reis naar een muizen keurmeester.


Ik hoop dat ze allemaal worden goedgekeurd en troost kunnen bieden.

Groetjes Jolanda

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een goed idee, Jolanda. Je muisjes zijn ook erg leuk geworden!

Ellen zei

Wat een prachtig nest met muizen! En wat en mooi idee om ze te haken voor een goed doel. Ze komen ongetwijfeld door de keuring, veel te leuk.

Nicole Parmentier zei

De leukste muizenplaag die ik ooit zag! Ze zijn geweldig en zullen zeker een mooi plekje vinden. Superlief dat je dit doet!