dinsdag 13 maart 2018

Match the sketch 219

Hoi!

Afgelopen Zondag maar een uurtje de tijd om te fröbelen helaas maar ik ging aan de slag met de nieuwe sketch van Match the Sketch .



Het is gelukt om de kaart in dat uur af te krijgen , ik gebruikte retired DSP van SU!
De vrolijke kleurtjes zijn helaas alweer een paar jaar uit het assortiment.
Het olifantje lag nog gekleurd op mijn bureau dus dat was ook makkelijk. De tekst stempel ik binnen in de kaart of ik laat hem blanco , dat is ook weleens makkelijk.



De komende drie dagen heb ik avonddienst, ik denk dat ik wel even wat knutseltijd in ga plannen anders komt er helemaal niks van terecht en al mijn leuke spulletjes vragen er toch wel om om gebruikt te gaan worden
Leuk dat je weer even op mijn blog bent geweest!

Groetjes Jolanda



4 opmerkingen:

Ellen zei

Ahhhhh, een olifantje dat al ingekleurd klaar lag, vandaar dat het je lukte om in een uur tijd dit kaartje te maken ;-) Moet eerlijk zeggen dat ik soms wel langer aan het prullen ben, voordat iets af is én ik tevreden ben. Over dit lieve kaartje kun jij meer dan tevreden zijn, ‘t is een leukerd!

Je@net zei

Erg leuke kaart heb je met de sketch gemaakt, Jolanda!

Nicole Parmentier zei

Heb jij zoveel leuke spulletjes dan??? (LOL) Dit olifantje is super schattig! Mooi papiertje, lief diertje... helemaal Jolanda weer, love it! Succes met je avonddiensten!

Fanny zei

Vielen Dank für deinen sehr kreativen und gelungenen Beitrag, bis bald bei Match-the-Sketch und viel Glück für die Verlosung! LG FANNY