zondag 3 maart 2019

Love it, chop it

Hoi,

Wat een druilerige Zondag, wel heerlijk weer om aan de knutsel te gaan.
Jammer voor alle mensen die carnaval gaan vieren, wij zijn gister even naar de optocht gaan kijken hier in Eindhoven en dat was best leuk.

De afgelopen weken druk geweest met mijn ouders die wat meer hulp nodig hadden maar ik heb tussendoor tijd vrij gemaakt om wat kaarten te maken.

Ik heb zo ontzettend veel leuk dessinpapier van allerlei verschillende merken ik zou er zo een paar kamers mee kunnen behangen.Tijd om daar dus maar weer eens mee aan de slag te gaan.Op instagram volg ik de #loveitchopit en op pinterest zoek ik ook vaak naar leuke kaarten waar veel met dessinpapier wordt gewerkt.

Ik maakte met wat retired DSP van SU! de volgende 3 kaarten, lekker simpel maar toch een leuk effect.







De teksten komen uit een retired stempelset van SU!
Komende week nog een paar dagen vrij, even genieten van mijn vrije tijd en hopelijk Woensdag een dagje shoppen in Den Bosch.

Groetjes Jolanda

1 opmerking:

Nicole Parmentier zei

Je hebt er weer een leuk voorraadje bij zo! Ik vind het altijd weer knap hoe jij dat papier weet te verwerken. Bij mij staat het voornamelijk in de kast te verstoffen.. Wat een pet-weer hè. De optocht hier in Nuenen was zondag maar ik denk niet dat het heel druk was. Moet morgen gewoon weer werken dus heb gelukkig niet zoveel last van het slechte weer. Veel plezier in Den Bosch alvast!