zaterdag 16 maart 2019

Love it, chop it

Hoi,

Ik schreef het een tijdje geleden al, ik moet wat dessinpapier opmaken en daarom maak ik kaartjes waarbij veel dessinpapier gebruikt wordt.

Ook bij deze kaartjes gebruikte ik retired DSP van SU! Volgens mij is het een oud SAB setje maar hij past perfect bij de stempeltjes die ik heb gebruikt.
Een stempelset van MFT die overigens ook al even op wat inkt lag te wachten.

Van knutselvriendin Nicole kreeg ik een leuke sketch een tijdje geleden en ook deze keer gebruikte ik deze sketch.










Ik ben heel erg benieuwd wat voor leuke kaarten jullie maken om je voorraadje  dessin papier op te maken.

Heel veel groetjes ,
Jolanda

 

3 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaarten, Jolanda.

Ellen zei

Het designpapier past echt geweldig bij de stempelset! Zo leuk. ‘t Is echt een vrolijke kaart. Ik gebruik eigenlijk nooit zo heel veel designpapier. Heb nog wel een aardige voorraad, dus ik kan voorlopig nog vooruit ;-) Fijn weekend!

Nicole Parmentier zei

Wat zijn ze leuk deze serie kaartjes! Wat jij van een schets en wat papier weet te maken is echt geweldig. Volgens mij heb ik dit papier ook en echt nog nooit gebruikt...