zaterdag 25 april 2020

card sketch #168

Hoi,

Deze keer doe ik weer mee met een sketch van Sketch N Scrap.
Ik wilde graag mijn dino stempels en bijpassend DSP gebruiken van SU!
Soms heb ik toch eens een jongenskaart nodig en deze set is daar wel leuk voor. Buiten dat is het leuk om op te maken wat ik nog heb liggen.





Ik maakte weer 2 kaarten met de zelfde dessins maar dan omgekeerd. 






Geniet van het weekeind, helaas niet al te zonnig vandaag , dan maar wat klusjes in huis doen.

Groetjes Jolanda

With these cards i would like to participate in challenge # 168.

3 opmerkingen:

Lisa in Texas zei

Such adorable cards! I love those dinosaurs! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

Nicole Parmentier zei

Ik zag ze al op insta.. superleuke jongenskaarten!

Sharon Fontenot zei

Love the dinosaurs in their natural habitats. No camouflage is going to hide how cute they are. -sharon DT Sketch N Scrap