zaterdag 30 mei 2020

Sheetload of cards

Hoi,

Ik hoop dat iedereen aan het genieten is van het mooie weer. Ik in ieder geval wel maar omdat ik zin had om te knutselen ben ik een paar dagen geleden begonnen aan "een sheetload of cards"
Ik kwam deze dame tegen op intagram en het leek mij leuk om een keer met haar sketch aan de slag te gaan.
Als je je abonneert op haar youtube kanaal dan krijg je de sketch gratis met instructies kijk maar eens hier

Ik ging aan de slag met de sketch van mei, ik heb weleens eerder een kaart gemaakt met deze layout maar nu heb ik 2 30x30 vellen gebruikt. Ik koos papier wat ik niet zo heeeel erg leuk vind maar ja , dat moet ook een keer op en ik moet zeggen dat de kaarten erg vrolijk zijn geworden.
Ik gebruikte nog wat afdrukjes die ik had liggen van eerdere projectjes en ik ben heel erg tevreden met het eindresultaat.





Een leuke set kaarten voor verschillende gelegenheden.
Ik ga snel wat kaartjes schrijven voor kanjerpost en project postmaatje.

Ik ben nog steeds niet aan het werk, druk aan het solliciteren  en er zit zeker iets aan te komen!
Ik zal alleen zelf de juiste keuze moeten maken.
Wordt vervolgd!

Groetjes Jolanda

3 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel gaaf! Mooie set en soms is papier wat minder leuk en als je het dan combineert met ander papier of stempels dan is het opeens toch weel weer leuk. Zo ook deze!
Succes met de keuze maken! Klinkt in elk geval spannend en goed.

Nicole Parmentier zei

Jhee wat een berg kaartjes! Leuk zijn ze in deze vrolijke kleurtjes!! Ik zag dat dit papier en deze stempels al niet meer verkrijgbaar zijn, terwijl ze juist zo leuk zijn... Ik ga het filmpje ook nog even bekijken.

Ellen zei

Mooie reeks! Lekker veel kaartjes heb je gemaakt. Succes met kiezen, niet mijn hobby. Hihihi.