dinsdag 12 mei 2020

Sketch challenge team Prullekes

Hoi,

Sinds een paar maanden ben ik weer demonstratrice bij SU! Ik doe hier verder niks mee buiten dat ik zelf met korting in kan kopen.
Ik stapte in bij Leonie en zij stelde voor om met het hele team een sketch challenge te doen.

Leonie zocht een leuke sketch uit en ik maakte er een leuke kaart mee.


                              Voor de kaart gebruikte ik de stempelset Bonanza Buddies met bijpassende dies Het DSP komt uit een retired setje.




De tekststempel is van Mamma Elephant.
Ik ben heel erg benieuwd wat de rest van het team heeft gemaakt met deze sketch.
Omdat niet iedereen een blog heeft verzamelt Leonie alle foto´s op haar blog, dus de andere creaties zijn daar te zien.

Bedankt voor je blogbezoekje en tot ziens!

Jolanda

2 opmerkingen:

Prulleke zei

Wat een leuke kaart. Grappig dat Susanne en jij allebei dezelfde stempels hebben gekozen en toch een hele andere kaart krijgen. Leuk geschreven ook!

Nicole Parmentier zei

Wat een leukerd Jolanda! Het papier wat je gebruikt hebt is ook erg gaaf.