dinsdag 11 augustus 2020

Gino de Giraffe

Hoi,

 

Leuk dat je weer even op mijn blog komt kijken.

Tijdens mijn vakantie reageerde ik op een intagram oproep van @confessionsofacrochetmom, zij zocht iemand die haar patroon wilde testhaken. Ik heb dit al eens eerder gedaan voor een andere ontwerpster en vond dit echt heel erg leuk.

Ik mocht het patroon testhaken en kreeg 2 weken de tijd, gelukkig had ik de juiste kleurtjes mee op vakantie genomen om Gino te maken alleen de stippen heb ik thuis gemaakt.

 

meet Gino


 Hij heeft het wel een beetje warm met zijn sjaal om zo in de tuin.

 Alles wat ik haak gaat op reis naar een goed doel, enkele goede doelen waar ik voor haak zijn 

Het magische draadje  en dushi amigurumi  

Ik vind het leuk om knuffels te haken en te zien dat kinderen er blij mee zijn en ik heb een leuke hobby. Af en toe gaan er ook wat knuffels naar een ziekenhuis zodat ze zieke kinderen kunnen troosten.

Bij het haakvirus hoort ook een bolletjes garen virus, dit gaat gepaard met extreme hebberigheid gericht op mooie bolletjes katoen en ander garen.

 

Bedankt voor je blogbezoek!

 

Groetjes Jolanda

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Superleuk Jolanda! Enig deze Gino.

Nicole Parmentier zei

Wat een superlieve giraf is dit! Ik vind het echt zo knap wat jij allemaal met een bolletje garen weet te maken. Dat je daar dan ook nog kleine kinderen blij mee maakt, maakt het allemaal extra mooi!!