zondag 9 augustus 2020

Stempel op reis

 Hoi,

 

Daar zijn we weer met een nieuwe stempel op reis.

De eerste keer dat onze nieuwe reisgenoot  Danielle met ons mee reist, echt super leuk dat ze met ons mee wil doen! 


Deze keer zocht Nicole de stempelset uit en hij was echt super leuk.


Ik had nog een leuke mal liggen voor een flip slider kaart en besloot deze te gebruiken. Ik vind het altijd lastig tafreeltjes te bedenken maar met deze kaart heb ik het simpel gehouden.






Het was weer een leuke stempel op reis , ik mag de volgende set gaan versturen en ga zeker iets leuks uitzoeken waar iedereen mee aan de slag mag gaan.

Voor iedereen heel veel sterkte met de warmte vandaag! Stay Cool!

 Ik ga snel bij mijn reisgenootjes kijken, neem een lekker glas koud drinken en ga ook snel even langs bij mijn reisgenootjes.

 
Groetjes en tot de volgende keer.
 
Jolanda


5 opmerkingen:

Mariken zei

Wat een prachtig model kaart heb je gemaakt, met deze leuke en lieve panda’s! Erg origineel! Voor jou ook, hou het hoofd en de rest ‘cool’ en fijne dag!😎💦😎

Nicole Parmentier zei

Ik had hem natuurlijk stiekem al even gezien maar wat is hij leuk deze slider! Het lijkt wel of de panda een dansje doet. Gaaf!!

GerJanne zei

Heel mooi en gaaf kaartje met de waterval! Een feestje als je zo'n kaart in de brievenbus vindt!

Danielle zei

Wat een geweldige kaart is dit geworden!! Echt super leuk gedaan Jolanda! Het was leuk, met jullie op reis! Ben nu al benieuwd wat je voor ons uit gaat zoeken uit je collectie :-)

Ellen zei

Hè hè, eindelijk tijd om even langs te komen, zonder dat het zweet van m'n lijf gutst ;-) En ook eindelijk mijn stempel-op-reis blogberichtje online gezet. Met behoorlijk wat vertraging, dat wel (bloos bloos). Wat een goed idee om met deze zwart-witte panda's een flip slider kaart te maken! Echt heel gaaf geworden.