vrijdag 15 januari 2021

Case kaartje

 Hoi,


Ik kreeg van  Leonie de nieuwe SU! catalogus voor de komende maanden  en daar zat een leuk kaartje bij.

Ik besloot na het zien van de nieuwe catalogus en de mooie instapactie om weer in te stappen bij Stampin´Up!.

Een aantal jaar geleden was ik actief met het geven van workshops maar dit ga ik niet meer doen. Wil je iets bij mij bestellen dan mag dat, maar voor een workshop moet je bij Leonie zijn .

Bij de catalogus zat een leuk kaartje en ik besloot dit kaartje na te maken, te "casen"

(case: copy and share everything)

Leonie maakte het kaartje met de slak en ik de rechter kaart, met het hondje. Ik heb geprobeerd om was DSP op te maken de afgelopen tijd dus deze papiertjes zie je nog vaker voorbij komen. De stempels met de slak en het kei schattige DSP bestelde ik natuurlijk ook bij SU! Echt te leuk!




 

 Zo, ik ga nog even wat blogberichtjes inplannen en nog even wat spelen met inkt en papier. Heerlijk een dagje vrij vandaag!


Groetjes Jolanda



2 opmerkingen:

Leonie François - prulleke zei

Wat een superschattig kaartje is het geworden. En wat geweldig dat je weer bent ingestapt. Ik hoop nog veel meer kaartjes van je te bekijken, of je ze nou hebt ge-case-t of niet.

GerJanne zei

Heel eluek kaartjes en zo simpel eigenlijk. Papier doet heel veel!