maandag 18 januari 2021

Use your stuff

 Hoi,

 

Use your stuff, tja, af en toe moet je toch eens wat op gaan ruimen of gebruiken wat je hebt liggen .

Ik heb best veel dessinpapier liggen of DSP zoals Stampin´Up! het noemt. Ik heb altijd best moeite om mooie papiertjes aan te snijden en te gebruiken want wat als alles op is en ik kan het niet meer kopen? 

Nou, dan gebeurd er eigenlijk niks want dan komt er wel weer een ander leuk papiertje. Dus gebruik wat je  hebt ( use your stuff).

 


 


Ik ben erg tevreden met deze vrolijke kaartjes!


Bedankt voor je blogbezoek en fijne dag vandaag!


Groetjes Jolanda


3 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaartjes met die mooie vrolijke papiertjes, Jolanda!

Marjolein zei

Vrolijke kaarten, met mooi papier! Dat herken ik ook wel; veel te zonde om te gebruiken. Haha, met als resultaat dat het mooie papier(blokje) lang in de voorraad blijft. Nu hij is aangebroken, hoop ik dat je er veel meer mooie kaartjes mee maakt. Groetjes! Marjolein

!neke zei

Super vrolijke serie!
Heel gaaf!
Groeten Ineke