dinsdag 13 februari 2018

Allemaal hondjes!

Hallo!

Vandaag weer een dagje vrij en het zonnetje schijnt! Heerlijk!
Zondag ben ik lekker aan het knutselen geweest en ik pakte er weer de sketch van Match the Sketch bij.

Een tijdje geleden kocht ik een Marianne desgin mal om een teckel mee te maken en die had ik nog niet gebruikt. Ik was lekker op dreef zondag want ik maakte 5 kaarten. Het dessinpapier wat ik gebruikte komt uit mijn voorraad.
Ik gebruikte crumb cake cardstock van SU! om de teckeltjes te maken en ik kleurde sommige deeltjes wat bruiner om het teckeltje wat levendiger te maken.





Dit is de sketch van Match de Sketch die ik gebruikte.


En het laatste kaartje


Alle teckeltjes gaan vandaag met de post mee en ik hoop dat ze morgen bezorgd gaan worden.

Heel veel groetjes,
Jolanda



5 opmerkingen:

Je@net zei

Wat zijn ze leuk geworden, Jolanda!

sabine mayer zei

Vielen Dank für Deine Teilnahme bei "Match-the-Sketch".
Deine Karte ist toll geworden
Liebe Grüße aus Sabines-Kreativecke

Fanny zei

Das ist ja eine tolle Karte geworden, gefällt mir sehr! Vielen Dank, dass du bei "Match-the-Sketch" mitgemacht hast und viel Glück bei der Verlosung! Liebe Grüße von stampinwithfanny

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke serie teckels is dit geworden!!

Ellen zei

Wat een leuke kaarten! Die teckel is echt heel tof.