zondag 4 februari 2018

Match the Sketch 214

Hallo!

Gister weer een heerlijk knutseldagje gehad bij Doe@ding samen met Nicole maar daar schrijf ik later een blogpost over want mijn projecten zijn nog niet helemaal klaar.

Ik kocht natuurlijk wat leuke nieuwe spulletjes, ik kon de nieuwe Cute animals van Marianne design niet weerstaan. 
Toen ik de nieuwe sketch van Match the Sketch zag wist ik meteen welke stempeltjes ik daar voor zou gaan gebruiken.

Dit is de sketch 

En deze kaarten maakte ik


Voor de gaten gebruikte ik de Peek a boo mallen van My Favorite things en het achtergrondpapier komt van de action.


Het woord LOVE maakte ik met een malletje van My Favorit things en de  stempeltjes kleurde ik met copics en ik gebruikte de volgende kleuren :
W1, W3 , W5 en R20

Leuk dat je weer even langskwam op mijn blog, ik vind het altijd leuk om reacties te lezen.

Groetjes Jolanda





5 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een super schattige kaartjes heb je ermee gemaakt, Jolanda!

Nelleke zei

Wat een grappige kaarten maakte je, leuke stempeltjes ook, een goede aankoop groetjes, Nelleke

Nicole Parmentier zei

Oh hij is leuk!!!! Wat zijn ze grappig deze paardjes/zebraatjes. Was supergezellig zaterdag, goed geshopt ook ;-)

Nadine zei

Both cards are so much fun. Thanks for sharing and for joning us at Match the Sketch!

Fanny zei

Was ein schönes Kärtchen hüpfte dir da von deinem Basteltisch! Toll! Vielen Dank für deine Teilnahme an unserer Challenge "Match-the-Sketch" und viel Glück für die Verlosung, liebe Grüße. Fanny