donderdag 8 februari 2018

Challenge bij Craftliners

Hoi,

Zondag heerlijk aan het knutselen geweest met de nieuwe spulletjes die ik bij Doe@ding kocht.
Toen ik deze lieve pinguïns van Gerda Steiner designs zag moest ik die echt hebben, ik vind ze zo lief.

Ik zag op het craftliners blog dat zij weer een nieuwe challenge hebben met als thema Rood/ vriendschap.  Kijk hier maar even ,Craftliners challenge 47.
Ik gebruikte een velletje uit mijn papierblokje van MFT ( Tiny Check brights) en de stitched rounded rectangle frames.
Het stemeltje kleurde ik met mijn copics en stanste ik uit met de bijpassende malletjes.


Volgende week mogen we weer "kusjespost" versturen voor Valentijn, deze kaart gaat zeker op reis met deze kusjespost.

Fijne dag!
Groetjes Jolanda

5 opmerkingen:

Mariken zei

Geweldig stempeltje, ik hou van pinguins! Met dat roodgeruite papier vind ik het een topkaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Craftliners! Fijne dag!

Sarah zei

Mooi kaartje! X

Ellen zei

Haaa, ik ben fan van pinguïns! Dit is ook een leukerd, grappig zoals ie daar op het randje zit. Hartstikke leuk trouwens dat je meedoet aan de challenge bij Craftliners, dankjewel!

Je@net zei

Super schattig kaartje, Jolanda!

Nicole Parmentier zei

Wat een snoesje deze pinguin!! Leuk ook die lieve ruitjes erachter. Supercute!!